Me, Myself, and Life.

Oh hair. Thou art needs a cutting. ๐Ÿ˜ #hair #iwokeuplikethis #noseriously #guy #me #matt #glasses #tank #california #smirk #scruff #dork #dude #morning

Oh hair. Thou art needs a cutting. ๐Ÿ˜ #hair #iwokeuplikethis #noseriously #guy #me #matt #glasses #tank #california #smirk #scruff #dork #dude #morning

Dat ass doe. #datass #ass #booty #butt #smirk #me #shopping #shoppingwithmom #dork #matt #haha #anaconda #lmao (at Las Americas Premium Outlets)

Dat ass doe. #datass #ass #booty #butt #smirk #me #shopping #shoppingwithmom #dork #matt #haha #anaconda #lmao (at Las Americas Premium Outlets)

Missing my carpool buddy today. ๐Ÿ˜’ guess there’s always next week! #carpool #buddy #friends #smile #breakingbad #tshirt #superman #matt #victoria #school #edumacation #csusm #driving

Missing my carpool buddy today. ๐Ÿ˜’ guess there’s always next week! #carpool #buddy #friends #smile #breakingbad #tshirt #superman #matt #victoria #school #edumacation #csusm #driving

Anonymous said: I saw you were posting sad break up stuff so I thought I'd stop by and tell you to keep your chin up! You're a great person no matter what and relationships suck.

Thank you. <3 Whoever you are, thank you so much.

bellaglitters said: Number 12 :)

Hmm.. This is difficult for me because of context. I’d have to say there have been times where faking it has helped. College projects and working with coworkers are two instances where I have pretended to like someone.

Romantically? I think this has happened once or twice. As a matter of fact, the last relationship I was in kinda had this issue in it.. I feel like I fell hard at the time though. :/ Lol. Hope that answers your question!

burgerkid:

could you please hold this for a second *hands you my problems and runs away*

(via theoneyoualwayssuspected)

“You only walk this path once. Make sure you take time to stop and enjoy the nice things. You canโ€™t smell last years roses.”
— โ€• Jury Nel (via psych-quotes)

psych2go:

For more posts like these, go visitย psych2go

Psych2go features various psychological findings and myths. In the future, psych2go attempts to include sources to posts for the for the purpose of generating discussions and commentaries. This will give readers a chance to critically examine psychology.

(via psych-facts)